چگونه دقت یک پرینتر سه بعدی اندازه‌گیری می‌شود؟
نوشته شده توسط : حجت عسکری

فقط شیوه اندازه‌گیری توجه پرینتر سه بعدی این میباشد که با به کارگیری از آن پرینتر، یک قطعه‌ی مثال اسکنر 3 بعدی پرینت سه بعدی گردد. بعد با به کارگیری از یک اسکنر سه بعدی قطعه‌ی متبوع کپی سه بعدی خواهد شد و در غایت با سبک کامپیوتری نخستین از به عبارتی قطعه مقایسه خواهد شد.

ناگفته نماند که تخصیص یکی اثبات تحت عنوان توجه یک پرینتر سه بعدی خاص عمل بسیار طاقت فرسا و حتی‌د‌ر بعضا از موردها ناممکن میباشد. به‌این خیال و خاطر همان گونه که درپی‌ی این نوشته خواهید خواند، اعتنا پرینتر سه بعدی می‌اقتدار از پارامترهای متعددی تاثیر بپذیرد. این پارامترها در طی مجال و وضعیت متعدد اثبات نیستند. برای مثال روش‌ی قرارگیری یک قطعه بر روی برگه‌ی عمل، متاع و حتی رنگ ماده‌ی مصرفی میتوانند از پارامترهای مفید بر اعتنا پرینت سه بعدی باشند.
دست اندرکاران مفید بر اعتنا پرینت سه بعدی

همانگونه که اشاره شد، مراد از اعتنا ابعادی در پرینترهای سه بعدی این میباشد که تا چه حد بعدها قطعه‌ی پرینت سه بعدی گردیده به سبک سه بعدی پباده سازی گردیده مجاورت میباشد. هرچقدر این تفاوت اندازه کمتر باشد، توجه پرینتر سه بعدی متبوع بیشتر میباشد.

در پرینترهای سه بعدی، چهار ناحیهی مهندسی مکانیک، الکترونیک، اپ و مواد دست به دست هم میدهند تا ساز و کاری را برای تشکیل داد اجسام به وجود آورند. به همین عامل فاکتورهایی که در با صرفه کردن این ساز و شغل نقش دارا‌هستند بسیار بزرگ‌اند. تحت عنوان مثال درصورتی که در یک پرینتر سه بعدی سیستم الکترونیکی مبتلا نقض خواهد شد میتواند بر کوشش مکانیکی دستگاه هم تاثیر بدون واسطه بگذارد.

دست اندرکاران موءثر بر اعتنا پرینتر سه بعدی

قبل از آن‌که به فاکتورهای موءثر بر اعتنا پرینت سه بعدی نگاهی بیندازیم، یک‌توشه قدم‌های فرایند پرینت سه بعدی را از نخست تا آخر نظارت کنیم:

قدم نخستین: پباده سازی سبک در نرم افزار پباده سازی سه بعدی

قدم دوم: مهیا‌سازی سبک در نرم افزار اسلایسر پرینتر سه بعدی

قدم سوم: پرینت سه بعدی سبک

قدم چهارم: پرداخت پایانی سبک پرینت سه بعدی گردیده

صورت‌گیری اشتباه و کاهش اعتنا پرینت سه بعدی میتواند در هر مورد از این‌ قدم‌ها به وجود آید. پس در حالتی‌که قصد دارید که از اعتنا پرینتر سه بعدی خویش مطمئن گردید، بایستی فاکتورهای مختلفی که بر اعتنا پرینت سه بعدی تاثیر می‌گذارندرا در هریک از این قدم‌ها را نظارت فرمائید:





:: برچسب‌ها: اسکنر 3 بعدی ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 1 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: